!!Hotelstandard i Mellemøsten – Vær opmærksomme på følgende!!
Hotelstandard
Vi gør opmærksom på at hoteller i Mellemøsten og Afrika får stjerner udfra hvilke faciliteter de har. Man kan altså ikke ud fra stjernerne se om servicen, maden og faciliteterne er gode. Derfor har vi nøje valgt hoteller vi samarbejder med. Og vi kvalitetschecker dem løbende for at sikre os standarden er god. Vi har også valgt at give nogle hoteller lavere antal stjerner end turistmyndighederne. Det gør vi hvis vi ikke mener de lever op til vores krav om service og madkvalitet. Hvis I tidligere har rejst i f.eks. Asien eller USA, skal I ikke forvente samme service eller luksus på et 5 stjernet hotel, som I finder mange andre steder. Det afspejles i de lave priser og at service og finish ikke altid er som man kender den i Europa eller luksushoteller i Asien. I skal altså typisk forvente en lavere hotelstandard end i Asien og Europa.
Charme ved at rejse i et fremmed land
Vær også opmærksom på at finishen ikke altid er i orden. Afslutningen omkring vandhanen på badeværelset, lågen på klædeskabet eller afslutningen af el-instalationer lever ikke altid op til dansk standard. Hvis I kan leve med det og ser det som en charme ved at rejse i et andet land, er vi sikre på I får en fantastisk tur til jeres valgte destination. Der er så mange fantastiske oplevelser, der langt opvejer, de fejl og mangler hotellerne kan have.
Skulle vandhanen dryppe, air conditionen larme eller andre småting, anbefaler vi I straks henvender jer til receptionene. Skulle de ikke kunne fixe det inden for rimelig tid, bedes I henvende jer til vores repræsentant eller jeres guide, så de han tage hånd om dettte. Vi kompensere aldrig for problemer vi ikke er blevet gjort opmærksomme på i rimelige tid på destinationen.